Vyjednávacie zručnosti
Cieľ:
Zvýšenie zručnosti nákupcov pri vyjednávaní s cieľom znížiť náklady a zvýšiť zisk vašej firmy.
Cieľová skupina:
Nákupca, obchodník
Manažér
Vedúci tímu
Obsah:
- Príprava na vyjednávanie
príprava pred vyjednávaním a ako získať pozitívny prístup
stratégia vyjednávania
príprava argumentov, otázok a zvládanie námietok - Vyjednávanie
Taktika a manipulácia pri vyjednávaní
ako vyjednávať
rozpoznať signály počas vyjednávania
riešenie reklamácií
riešenie náročných situácií v priebehu vyjednávania
vyjednať kľúčové parametre – cena, kvalita, termín - Typológia dodávateľov
spoznajte typ protihráča a využite to vo svoj prospech
problémové typy ( prejavy, príklady ich vyjadrení, ako zvládať prejavy)
správnou komunikáciou získajte výhody
verbálna, vokálna a neverbálna komunikácia
aktívne počúvanie,
presvedčovacie metódy
Trvanie:
1 deň.
Po úspešnom absolvovaní školenia získajú účastníci Certifikát o absolvovaní školenia „Vyjednávacie zručnosti”.