Účinná komunikácia s audítorom
Pri účasti na audite sú technické znalosti veľmi dôležité. Treba si však uvedomiť aj psychologické faktory spojené s priebehom auditu. Audity vyžadujú vysoký stupeň efektívnej komunikácie, ak majú byť úspešné, najmä pri konfliktných situáciách, ale aj všeobecne počas celého procesu auditu zohrávajú rozhodujúcu úlohu dialógové schopnosti a komunikácia.
Cieľ školenia
Cieľom tréningu je zlepšiť komunikačné zručnosti účastníkov pre efektívnu komunikáciu s audítorom, zvlášť pri procesných alebo systémových interných, či externých auditoch. Účastníci sa oboznámia s dôležitosťou zrozumiteľnej prezentácie informácií, argumentácie a ovládania asertívnych techník. Naučia sa profesionálne zvládať záťažové situácie a emócie v komunikácii s audítorom.
Cieľová skupina
Tréning je určený pracovníkom, ktorí bývajú prítomní na interných, resp. externých auditoch procesných, či systémových.
Obsah
Lektor a odborný garant školenia
Je skúsený systémový audítor s výbornými komunikačnými a lektorskými zručnosťami
Doklad o absolvovaní
Po úspešnom absolvovaní školenia a úhrade faktúry získajú účastníci Certifikát o absolvovaní kurzu “Účinná komunikácia s audítorom”
Trvanie školenia
1 deň