Účinná komunikácia s audítorom

Účinná komunikácia s audítorom

Pri účasti na audite sú technické znalosti veľmi dôležité. Treba si však uvedomiť aj psychologické faktory spojené s priebehom auditu. Audity vyžadujú vysoký stupeň efektívnej komunikácie, ak majú byť úspešné, najmä pri konfliktných situáciách, ale aj všeobecne počas celého procesu auditu zohrávajú rozhodujúcu úlohu dialógové schopnosti a komunikácia.

Cieľ školenia

Cieľom tréningu je zlepšiť komunikačné zručnosti účastníkov pre efektívnu komunikáciu s audítorom, zvlášť pri procesných alebo systémových interných, či externých auditoch. Účastníci sa oboznámia s dôležitosťou zrozumiteľnej prezentácie informácií, argumentácie a ovládania asertívnych techník. Naučia sa profesionálne zvládať záťažové situácie a emócie v komunikácii s audítorom.

Cieľová skupina 

Tréning je určený pracovníkom, ktorí bývajú prítomní na interných, resp. externých auditoch procesných, či systémových.

Obsah
Vyjasnenie východísk audítora
Osobnosť audítora
Spôsob vykonávania auditu
Zvládanie kríz
Predchádzanie krízam
Verbálna a neverbálna komunikácia
Nečisté triky
Chyby pri vyjednávaní
Rady na dosiahnutie dohody
Doplnkové témy: Cyklus neustáleho zlepšovania PDCA, základ systému manažmentu Vybrané pojmy z ISO 9001 a IATF 16949
Lektor a odborný garant školenia

Je skúsený systémový audítor s výbornými komunikačnými a lektorskými zručnosťami

Doklad o absolvovaní

Po úspešnom absolvovaní školenia a úhrade faktúry získajú účastníci Certifikát o absolvovaní kurzu “Účinná komunikácia s audítorom”

Trvanie školenia

1 deň

Archív

Žiaden archív na zobrazenie.

Kategórie

  • Žiadne kategórie